Splošni pogoji spletne trgovine nailac.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2). S spletno trgovino nailac.si upravlja podjetje ATALI, Andrej Černivec s.p.

Prosimo, da pozorno preberete splošne pogoje poslovanja spletne trgovine, saj vas ti zavezujejo s trenutkom, ko vstopite v našo spletno trgovino. Šteje se, da ste z vsako transakcijo, opravljeno prek naše spletne trgovine, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev.

Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.

Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.

Postopek nakupa

Če si želite ogledati, kaj je na voljo za nakup, enostavno prebrskajte spletni katalog izdelkov. Na voljo imate na voljo različne filtre, ki vam omogočajo, da čim hitreje pridete do želenega izdelka. Enostavno iskanje izdelkov vam omogoča tudi iskalnik po ključnih besedah, ki se nahaja desno zgoraj.

Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite ikono Dodaj v košarico.

Koraki procesa nakupa:

  1. KOŠARICA: tukaj lahko poljubno spremenite količine izbranih izdelkov. Za izračun skupnega zneska kliknite gumb POSODOBI KOŠARICO.
  2. Izpolnite obvezne podatke v obrazcu s podatki o plačilu, načinih dostave in vnesite vaše podatke.
  3. Še enkrat preglejte podatke naročila in če so pravilni, naročilo potrdite s klikom na gumb »KUPITE SEDAJ«.
  4. Nakup je potrjen. Vse informacije o naročilu prejmete na vaš e-mail naslov. Preverite tudi Junk Mail. Če potrditvenega sporočila niste prejeli, nam pišite na info@nailac.si.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • PLAČILO PO POVZETJU: Pri plačilu po povzetju boste dostavni službi plačali z gotovino.
  • S KREDITNO KARTICO: Možnost plačila z MasterCard® in Maestro® karticama. Vtipakajte zahtevane podatke in plačilo bo avtomatsko sprovedeno.

Cene

Vse cene v spletni trgovini so v evrih in vključujejo DDV (davek na dodano vrednost). Za vsa naročila veljajo trenutne cene. Pri nakupu bomo upoštevali ceno, ki velja ob potrdilu plačila. Trenutno veljajo navedene cene izdelkov, ki pa jih lahko spremenimo brez predhodnega obvestila.

Akcije-popusti

Uporabniki spletne trgovine lahko kupujejo izdelke po akcijskih cenah in cenah s popusti. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo pri vsakem izdelku za katerega akcija ali cena s popustom velja, jasno določeni pogoji udeležbe v njih.

Kuponi s popustom in promocijske kode

Kot način posebne promocije uporabniki lahko določene izdelke kupujejo tudi s pomočjo posebnih kuponov in promocijskih kod s popustom, ki jih dobijo na različne načine (na letakih, na družbenih omrežjih …). Promocijska koda ali kupon prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Kode in pravila uporabe bodo jasno določena. Vnos kode je omogočen pri vsakem izdelku in sicer v prvem koraku spletnega naročila – Košarica. 

Zasebnost in zaščita podatkov

Podrobnosti o zasebnosti in zaščiti vaših podatkov si preberite na strani Izjava o zasebnosti.

Naročanje preko spleta

Zavrnitev naročila

Naročilo, za katerega se ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi spletna trgovina razpolaga, ne more izvesti, se zavrne. Potrošnik ne more zahtevati izpolnitve takega naročila.

Obdelava naročila

Spletna trgovina bo z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo sprejetega naročila, pričela takoj po njegovem prejemu.

Hranjenje naročila

Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja.

Odstop od naročila

Kupec lahko v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov v 15 dneh po prejemu blaga ponudniku pisno sporoči odstop od pogodbe oz. naročila. Izjema so kozmetični izdelki, ki jih zaradi narave izdelka, higienskih in zdravstvenih razlogov kupec ne more vrniti oziroma zamenjati.

Ob vračilu morajo biti izdelki neodprti, nerabljeni, nepoškodovani, količinsko nespremenjeni in v originalni embalaži. Vračilu je potrebno obvezno priložiti tudi račun za blago, osebne podatke in transakcijski račun, kamor kupec želi prejeti vrnjeno plačilo.

Kupec mora blago vrniti podjetju v 15 dneh po pisnem sporočilu na naslov: ATALI, Andrej Černivec s.p., Dolsko 112, 1262 Dol pri Ljubljani, s pripisom Spletna prodaja.

Stroški pošiljanja vrnjenega blaga so na strani kupca. Ponudnik vrne celotno kupnino zmanjšano za manipulacijske stroške (poštnina in bančna transakcija) takoj, ko je to mogoče, najkasneje v roku 15 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

Vračila vplačil vršimo na TRR-kupca.

Količine

Dovoljen je nakup le količin za lastno domačo uporabo ne pa tudi za potrebe nadaljnje prodaje. Akcije in prodajna ponudba je namenjena končnemu potrošniku in velja za običajne količine gospodinjskega nakupa iz zalog prodajnega prostora. Ob količinah, ki ne ustrezajo zgoraj omenjenemu, si prodajalec pridržuje pravico do spremembe količin naročila oziroma o tem vedno predhodno obvesti potrošnika.

Dostava

Naročeno blago iz naročil, ki je trenutno na zalogi, načeloma pripravimo in odpremimo v roku 3h delovnih dni. Blago pošiljamo prek podjetij GLS d.o.o. Ali Pošta Slovenije. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.

Pri artiklih, kjer bodo roki dostave daljši, kot so sicer predvideni, bo kupec o spremenjenem roku dobave obveščen.

Upoštevajte, da je za dostavo pošiljke prav tako potreben določen čas. V Sloveniji čas dostave za večino pošiljk traja en dan, pri čemer pa se ta lahko zaradi različnih vzrokov, na katere ne moremo vplivati, (okvare, nesreče, napake, razmere na cesti …) podaljša.

Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je mogoča le na ozemlju Republike Slovenije.

Če želite naročiti naše izdelke v Sloveniji, vendar jih želite dostaviti na območje zunaj ozemlja Republike Slovenije, prosimo, da nam pišete na elektronski naslov info@nailac.si.

V primeru, da blago plačate vnaprej in vas ob dostavi pošiljke ni doma, vam GLS d.o.o. ali Pošta Slovenije v nabiralniku pusti obvestilo o poštnem paketu. V primeru, da blaga ne želite prevzeti, si spletna trgovina nailac.si pridržuje pravico, da vam zaračuna manipulativne stroške v višini 20€.

Reklamacije

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži. V primeru kakršnih koli reklamacij, kupec krije povratni strošek poštnine.

Količinska reklamacija

V primeru, da v paketu izdelki količinsko ne ustrezajo (dobavljena količina in količina navedena na dobavnici se ne ujemata), mora kupec o tem najkasneje v roku 3 dni po prevzemu obvestiti podjetje ATALI, Andrej Černivec s.p. na elektronski naslov info@nailac.si s točno obrazložitvijo razloga reklamacije.

Napačno blago

Prejeto blago preglejte takoj. Če je v poslanem paketu napačno blago, mora kupec najkasneje v 3 dneh po prevzemu o napačni vsebini paketa obvestiti podjetje ATALI, Andrej Černivec s.p. na elektronski naslov info@nailac.si z obrazložitvijo. Na podlagi ustreznega obvestila spletna trgovina nailac.si kupca v najkrajšem možnem času pozove, da napačno blago vrne na naslov podjetja ATALI, Andrej Černivec s.p. Takoj po prejemu napačnega izdelka na naš naslov, bo podjetje ATALI, Andrej Černivec s.p. kupcu izdelek odposlalo oziroma vrnilo kupnino na dani TRR račun.

Reklamacija fizično poškodovanih izdelkov

Prejeto blago preglejte takoj. Če je v poslanem paketu karkoli poškodovano ali razlito, mora kupec takoj oziroma najkasneje v 3 dneh po prevzemu o poškodbi obvestiti dostavljalca (GLS d.o.o. ali Pošta Slovenije) in spletno trgovino nailac.si na elektronski naslov info@nailac.si z obrazložitivijo poškodbe. Na podlagi ustreznega obvestila spletna trgovina nailac.si kupca v najkrajšem možnem času pozove, da poškodovano blago vrne na naslov podjetja ATALI, Andrej Černivec s.p. Takoj po prejemu poškodovanega izdelka na naš naslov, bo podjetje ATALI, Andrej Černivec s.p. kupcu izdelek odposlalo oziroma vrnilo kupnino na dani TRR račun.

Reklamacija sklicujoč na stvarne oziroma prikrite napake

Potrošnik mora o napaki prodajalca obvestiti preko elektronskega naslova info@nailac.si z dano obrazložitvijo, v katerem poda natančen opis napake. Potrošnik mora prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, bo podjetje čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugodilo potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, podjetje v enakem roku poda potrošniku pisen odgovor.

Izdelek z napako skupaj z obrazložitvijo vrnite na naslov podjetja ATALI, Andrej Černivec s.p. Če je mogoče, ga bomo zamenjali, v nasprotnem primeru pa vrnili denar na vaš TRR. Podjetje ATALI, Andrej Černivec s.p. si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:

  • če ugotovimo, da je neuporabnost artikla posledica vašega nepravilnega ravnanja,
  • če blago ni bilo vrnjeno v originalni embalaži.

Intelektualna lastnina

Vse pravice pridržane. Vsa besedila, slike, grafike, zvočne datoteke, animacije, video posnetki in njihove izpeljanke na tej strani so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Teh predmetov ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih. To spletno mesto lahko vsebuje tudi slike, za katere je ponudnik pridobil pravico do uporabe, vendar so zaščitene z avtorskimi pravicami tretje strani.

Ponudnik pod nobenim pogojem ni odgovoren za katere koli povezave, ki niso del tega spletnega mesta, ali katera koli druga spletna mesta, ki so ali niso povezana s tem spletnim mestom. Ponudnik zavrača vso odgovornost za pravilnost katerih koli podatkov, ki so na voljo na teh povezanih straneh, in katerih koli izdelkov ali storitev, ki so na voljo na teh spletnih mestih.

Stvarne napake

Stvarne napake so v praksi zelo redke. Če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebni za njihovo normalno rabo ali promet oziroma kažejo lastnosti, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najpozneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite, lahko zahtevate, da:

  • brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku ali
  • vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali
  • izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali
  • vrnemo celotni plačani znesek.

Svoje pravice lahko uveljavljate v največ dveh letih od prevzema izdelka.

Izdelek nam dostavite v pregled. Prosimo, da izdelku priložite obrazec z opisom stvarne napake, tako da bo postopek hitreje stekel. Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo. Če prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni po prevzemu izdelka na sedežu ATALI, Andrej Černivec s.p., Dolsko 112, Dol pri Ljubljani pisno obvestimo, da je napaka sporna. 

POZOR! Če je prijavljena stvarna napaka na izdelku sporna, vam bomo po zaključku postopka izdelek vrnili v enakem stanju, kot je bil prevzet.

Spori se rešujejo na pristojnem organu glede na sedež potrošnika.

Obrazec za vračilo izdelka najdete TUKAJ.